Selecteer een pagina

Kantoor

Op ons kantoor, boven het magazijn, zitten verschillende afdelingen samen. De eerste is onze klantenservice. We staan voor persoonlijke service en contact. De klantenservice is dus een hele belangrijke factor. Klanten kunnen via verschillende manieren contact met ons opnemen, namelijk via de website, telefonisch, per mail, live chat, Facebook, Instagram en Whatsapp. De klantenservice beantwoordt niet alleen alle vragen, maar neemt ook contact op met de klant mocht er iets met een bestelling zijn. Daarnaast verwerkt de klantenservice ook de retouren.

De inkoopafdeling is verantwoordelijk voor het samenstellen van ons assortiment, de voorraden en prijzen. Dagelijks worden er bestellingen gedaan bij verschillende leveranciers om te zorgen dat wij onze klanten snel kunnen blijven leveren en genoeg op voorraad hebben.

We hebben een groot netwerk aan klanten. Onze verkoopafdeling houdt zich bezig met het onderhouden en uitbouwen van bestaande zakelijke relaties en het verwerken van binnenkomende (offerte)aanvragen. Daarnaast gaat onze accountmanager ook langs bij (potentiële) klanten.

De marketingafdeling zorgt ervoor dat we zowel online als offline zichtbaar zijn en gevonden kunnen worden door (potentiële) klanten. Dit betekent dat huidige klanten op de hoogte worden gehouden van nieuwe producten en ontwikkelingen en we nieuwe klanten proberen te bereiken door middel van social media en advertenties.